Posted by jinson on 11:18 No comments

W dobie marketingu i ogromnej potrzeby pozyskiwania klientów, nacisk kładzie się na intensywne reklamowanie swoich usług. Ewentualny nabywca tym bardziej skory jest do zakupu, im lepiej zna firmę (a co najmniej kojarzy). Dlaczego ażeby więc nie wykorzystać tego i zamiast ulotek dać mu gratis, z którego będzie korzystał i który będzie mu przypominał o naszej firmie? Producent kalendarzy pozwala opcję nadrukowania na kalendarz promocji bądź logo przedsiębiorstwa.



Klient na pewno zapamięta przedsiębiorstwo i w razie czego skorzysta z jego usług, no bo w końcu będzie widywał je każdego dnia, w trakcie sprawdzania daty. Kalendarze trójdzielne to doskonały prezent nie tylko w formule B2C, ale także B2B - są bardzo dobrze widoczne i nadają się do większych wnętrz. Płynie z tego kilka korzyści. Po pierwsze, możliwe że nasza firma zainteresuje kogoś pracującego w pomieszczeniu i skorzysta z naszych usług. Po drugie, klienta firmy z naszym kalendarzem może zainteresować reklama i przejrzy naszą ofertę. W związku z powyższym produkcja kalendarzy trójdzielnych jest idealną dźwignią do pozyskiwania klientów - daje możliwość za stosunkowo nieduży wkład pieniężny intensywne, codzienne oddziaływanie i zachęcanie do sużywania oferty firmy. Dobrą właściwością jest również dyskrecja i delikatność tej promocji. Ile razy zdarzało się, że nachalna w formie i częstotliwości przekazu marketing zapadała w pamięci, niemniej jednak skojarzenia z nią były skrajnie negatywne. Jedyne do czego taka marketing zachęcała, to do omijania szerokim łukiem danego sklepu. Kalendarze trójdzielne reklamowe można wykorzystać przy wszelkiego rodzaju eventach, też jako formę nagrody za konkurs. W teraźniejszych czasach każde przedsiębiorstwo będzie miało gadżety tego rodzaju na swoim zapleczu, bo jest to jeden z najłatwiejszych sposobów na dokonywanie narastającej liczny transakcji i zyskanie przychodu na zadowalającym poziomie.
Sprawdź również informacje na stronie: ciekawa strona o kalendarzach trójdzielnych.

0 komentarze:

Prześlij komentarz