Posted by jinson on 11:38 No comments

Jeżeli zależy Ci na tym, by Twój sklep w sieci odniósł sukces, powinieneś o niego dbać. I to nie okazjonalnie, ale stale. Wyłącznie wtedy sklep w sieci będzie systematycznie przynosił Ci zyski.



Tutaj znaczenie ma nie tylko i wyłącznie jakość asortymentu, ale i podejście do klienta. Od tego bowiem będzie zależało to, jakimi opiniami będzie cieszył się twój sklep. Dlatego lepiej od samego początku jest dbać o pozytywny wizerunek sklepu, niż w przyszłości zastanawiać się nad tym, czy jest możliwe usuwanie negatywnych opinii w sieci. Bo oczywiście sposobem na to, jest dochodzenie do porozumienia z niezadowolonymi klientami. Jednakże nie zawsze takie udaje się uzyskać, a opinia pozostaje już na stałe. I niesie za sobą solidne konsekwencje. Bo w wielu przypadkach jest tak, że zanim ludzie zdecydują się na określony zakup, to nie tylko i wyłącznie szukają wybranego produktu. Dalszym krokiem przed dokonaniem decyzji jest właśnie sprawdzenie opinii w sieci o danym sklepie czy sprzedającym. Takie opinie mogą pojawiać się nie tylko na forach internetowych. Publikuje się je również na platformach sprzedażowych czy serwisach społecznościowych. Opinie takie mają spore oddziaływanie. Jeśli negatywnych opinii jest bardzo dużo, nie pomoże nawet ochrona wizerunku w internecie. Bardzo dobrze jest zwyczajnie zapobiegać sytuacjom, kiedy do negatywnych opinii może dojść. W każdym przypadku trzeba dbać o zadowolenie klienta, bo jeden niezadowolony klient może zaszkodzić bardziej niż kilkunastu zadowolonych przyłożyć się do poprawy wizerunku. Wtedy nawet kolportaż ulotek Olsztyn może nie pomóc.
Więcej: usuwanie złych opinii.

0 komentarze:

Prześlij komentarz